Daughter of the Emperor

Fuck, I don't want to learn baguette just to read this, it looks interesting. Please someone translate to English

Darn, I've been looking for more translated chapters of this and it comes out in French ;-;

Ouah, j'adore et en plus c'est en français ! Je peux pas rêver de quelque chose de mieux. L'histoire est franchement bien pour l'instant, j'adore les personnages et les caractères. Le père a sa propre histoire et évolue au fil des chapitres tandis qu'Ariadna devient de plus en plus mignonne, et voir ce qu'elle pense est assez drôle.
Le dessin/style est agréable à voir avec une bonne traduction sans fautes de grammaire ou d'orthographe (j'ai même pu connaître le verbe harasser que je ne connaissais pas lolol).

Pour ceux qui hésitent à le lire, foncez droit devant ! Vous allez aimer je le promets ! C'est du même style (d'histoire) que «they say I was born a king's daughter» pour les connaisseurs ^^.

Wow. How can the english comments be so mean?
I'm writing in english because im not fluent enough in french but I want to say thank you to the translation team! And how you can be so fast to release a chapter per day??! Im amazed!😍

The website for read this manga in English : <aggregator link removed>

Mod Edit: Removed aggregator link

À tous les français, la série est à présent licenciée par Delitoon, nous en arrêtons la diffusions immédiatement à leur demande.

<aggregator link removed> - for my fellow English speakers

Mod Edit: Removed aggregator link

help, every website tht ive gone to has horrible quality, it hurts my eyes. except tappytoon, but I can only read until chapter 2

this series is boring and feels like a quick rip off of sbapod lmfao

Users who are viewing this thread

Back